Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői

Balogh Bianka Lili (2023) Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Balogh_Bianka_Lili_HVH9W4.pdf] PDF
Balogh_Bianka_Lili_HVH9W4.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. December 09..

Download (3MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Balogh_Bianka_Lili.pdf] PDF
BA_O_Balogh_Bianka_Lili.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. December 09..

Download (324kB)
[thumbnail of BaloghBiankaLili.pdf] PDF
BaloghBiankaLili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (468kB)
[thumbnail of BA_B_Balogh_Bianka_Lili.pdf] PDF
BA_B_Balogh_Bianka_Lili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a szolgáltató vállalatok ügyfeleinek élményemenedzsmentje. A kutatást egy magyarországi bank kis- és középvállalati szegmensének ügyfeleit kiszolgáló referensek körében folytattam le. A legfőbb kutatási kérdések arra irányulnak, hogy mi határozza meg a vállalati ügyfelekben az élményt, ez hogyan elégíthető ki, a banki kapcsolattartók pedig hogyan tudják támogatni ügyfeleiket bank stratégiáját képviselve, őket pedig a Bank hogyan tudja támogatni kulcsfontosságú szerepük betöltésében. A kutatást mélyinterjús megkérdezés módszerével folytattam, eredményeit tekintve pedig képet kaphatunk a vállalati referensek viselkedéséről és kiszolgálási gyakorlataikról és az ügyfelek élményeit meghatározó tényezőkről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bankszektor, belső ügyfelek, ügyfélélmény, ügyfélélménymenedzsment, vállalati szegmens
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet