A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében

Ádám Csilla Rebeka (2023) A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ádám-Csilla-Rebeka-Szakdolgozat-Végleges03.pdf] PDF
Ádám-Csilla-Rebeka-Szakdolgozat-Végleges03.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (953kB)
[thumbnail of Szakdolgozati összefoglalás.pdf] PDF
Szakdolgozati összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)
[thumbnail of Ádám Csilla Rebeka.pdf] PDF
Ádám Csilla Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of BA_B_Ádám_Rebeka.pdf] PDF
BA_B_Ádám_Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a közösségi médiáról, a toborzásról és a fiatal felnőttekre gyakorolt hatásaikról lesz szó.  A kutatásom fő célja a közösségi média szerepének vizsgálata a munkaerő toborzásban a fiatal felnőttek körében, az alkalmi munkaerőre koncentrálva.Célkitűzésem az volt, hogy egy átfogó képet kapjak a hostess cégek toborzási módszereiről, azok hatékonyságáról és ezen belül a közösségi média szerepéről. A kutatásom során bemutatom az internet kialakulását, a közösségi média fejlődési történetét, ennek előnyei és hátrányainak összefoglalását és összefüggéseit az Y és a Z generáció munkakeresési, munkáltatói oldalról pedig a toborzási szokásaikat.A kutatásomat kérdőív formájában végeztem el, a korosztály akiket vizsgáltam, 18 éves kortól egészen +30 éves korig terjed. A kérdőívet összesen 101 fő töltötte ki. A kutatásom során választ kaptam arra, hogy A fiatal felnőttek körében egyértelműen az online platformokon történő munkakeresés az elterjedt. Sokan felismerték az online tér nyújtotta előnyöket és azóta is aktívan alkalmazzák, hiszen sok minden szól mellette.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fiatal felnőttek, közösségi média, munkaerő toborzás, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet