Losonczi Rita (2023) Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat Losonczi Rita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Losonczi.Rita_belso.biralat_ML.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom során az influencer marketinget vizsgáltam, az y és z generációra gyakorolt hatásukat a vásárlási szokásokban. Az első nagy fejezetben magát a marketing tevékenységüket mutattam be, melyben definiáltam az influencer jelentését és meghatároztam, miszerint a régi és új marketing eszközök keveréke. Kifejtettem magát az influencer marketinget is, mint tevékenységet, mit is csinálnak valójában, milyen kapcsolata van a vállalkozásoknak a véleményvezérekkel, hogyan néz ki a munkafolyamat egy együttműködés tekintetében, illetve megemlítettem a tulajdonosokat is, amikkel rendelkeznie kell egy jó influencernek. Miután sikerült egy átfogó képet adnom az egész marketing tevékenységről, fogyasztói oldalról közelítettem meg a választott témakörömet, melyben definiáltam a fogyasztót és bemutattam a választott két csoportot is, az Y és Z generációt,valamint vásárlási szokásaikat, és az ezt befolyásoló influencerek hatását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat, influencer, influencer marketing, vásárlási szokások, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |