Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra

Losonczi Rita (2023) Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat Losonczi Rita.pdf] PDF
Záródolgozat Losonczi Rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Losonczi.Rita_belso.biralat_ML.pdf] PDF
Losonczi.Rita_belso.biralat_ML.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom során az influencer marketinget vizsgáltam, az y és z generációra gyakorolt hatásukat a vásárlási szokásokban. Az első nagy fejezetben magát a marketing tevékenységüket mutattam be, melyben definiáltam az influencer jelentését és meghatároztam, miszerint a régi és új marketing eszközök keveréke. Kifejtettem magát az influencer marketinget is, mint tevékenységet, mit is csinálnak valójában, milyen kapcsolata van a vállalkozásoknak a véleményvezérekkel, hogyan néz ki a munkafolyamat egy együttműködés tekintetében, illetve megemlítettem a tulajdonosokat is, amikkel rendelkeznie kell egy jó influencernek. Miután sikerült egy átfogó képet adnom az egész marketing tevékenységről, fogyasztói oldalról közelítettem meg a választott témakörömet, melyben definiáltam a fogyasztót és bemutattam  a választott két csoportot is, az Y és Z generációt,valamint vásárlási szokásaikat, és az ezt befolyásoló influencerek hatását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hatásvizsgálat, influencer, influencer marketing, vásárlási szokások, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:42
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet