B2B marketing a digitális korban

Kovács Emese Kitti (2023) B2B marketing a digitális korban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kovács_Emese_Kitti_bírálat_OT.pdf] PDF
Kovács_Emese_Kitti_bírálat_OT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám célja a B2B marketing trendek és stratégiák, valamint az online marketing eszközök és hatásaik ismertetése. Ezenkívül az egyik közösségi média platformot részletesebben ismertetem. Kutatásom célja az volt, hogy felmérjem a fenti témák ismertségét, illetve azt,  hogy melyek az általuk hatékonynak tartott, stratégiák és eszközök. Beszéltem a személyre szabott hirdetésről, arról, hogy a felhasználó milyen hirdetésekkel találkozik. Emellett visszajelzést kaptam a különböző marketing technikák válaszadóimra gyakorolt ​​hatásáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: B2B, business marketing, digitális kor, marketing, marketingeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:41
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet