Kovács Emese Kitti (2023) B2B marketing a digitális korban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kovács_Emese_Kitti_bírálat_OT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám célja a B2B marketing trendek és stratégiák, valamint az online marketing eszközök és hatásaik ismertetése. Ezenkívül az egyik közösségi média platformot részletesebben ismertetem. Kutatásom célja az volt, hogy felmérjem a fenti témák ismertségét, illetve azt, hogy melyek az általuk hatékonynak tartott, stratégiák és eszközök. Beszéltem a személyre szabott hirdetésről, arról, hogy a felhasználó milyen hirdetésekkel találkozik. Emellett visszajelzést kaptam a különböző marketing technikák válaszadóimra gyakorolt hatásáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, business marketing, digitális kor, marketing, marketingeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:41 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |