A Kertvárosi Kft. sportlétesítményei marketing szempontból a 2022-es gazdasági válság idején

Weigert Evelin (2023) A Kertvárosi Kft. sportlétesítményei marketing szempontból a 2022-es gazdasági válság idején. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Weigert Evelin (MIRT4M) Záródolgozat 2022.pdf] PDF
Weigert Evelin (MIRT4M) Záródolgozat 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (662kB)
[thumbnail of Weigert Evelin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Weigert Evelin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (277kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat elején felállítottam a hipotézist miszerint az Erzsébetligeti és a Szentmihályi uszodák marketingstratégiájának kidolgozásához előkészítem a terepet. Elemeztem az uszodák külső majd belső marketingkörnyezetét. Megvizsgáltam a külső környezet minden egyes fázisát a társadalmi, természeti, technológiai, környezeti, a politikai és jogi tényezőket. Bár ezeket nem befolyásolhatjuk, de beható ismeretük és a hozzájuk való alkalmazkodás nagy segítségemre voltak és lesznek is a munkám során. A szolgáltató szektor megismerése után belevetettem magam a szolgáltatásmarketing rejtelmeibe. Részletesen elemeztem a szolgáltatások 7 tényezőből álló marketing-mixét az uszodákra vetítve. Az uszodai szolgáltatások körét is alaposan áttekintettem. Ezután a létesítmények belső környezete felé fordultam. A makró környezet vizsgálatához beleástam magam a szervezet felépítésébe, működésébe, melyek alapján a munkatársaim véleményét kikérve elkészítettem egy elemzést, a SWOT analízist, amely az uszodák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és a rá leselkedő veszélyeket foglalja magában. A szekunder kutatási anyagok feldolgozása után saját kutatást végeztem. Összesen 120 vendéget kérdeztem meg, online kérdőív segítségével. A kvantitatív kutatási módszer, amit alkalmaztam az uszodai szolgáltatásokkal kapcsolatos vendégelégedettség felméréséhez nem várt eredményeket hozott, sikerült releváns információkhoz jutnom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, makrokörnyezet, marketingkutatás, mikrokörnyezet, sportlétesítmények, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:40
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet