Weigert Evelin (2023) A Kertvárosi Kft. sportlétesítményei marketing szempontból a 2022-es gazdasági válság idején. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Weigert Evelin (MIRT4M) Záródolgozat 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (662kB) |
|
PDF
Weigert Evelin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat elején felállítottam a hipotézist miszerint az Erzsébetligeti és a Szentmihályi uszodák marketingstratégiájának kidolgozásához előkészítem a terepet. Elemeztem az uszodák külső majd belső marketingkörnyezetét. Megvizsgáltam a külső környezet minden egyes fázisát a társadalmi, természeti, technológiai, környezeti, a politikai és jogi tényezőket. Bár ezeket nem befolyásolhatjuk, de beható ismeretük és a hozzájuk való alkalmazkodás nagy segítségemre voltak és lesznek is a munkám során. A szolgáltató szektor megismerése után belevetettem magam a szolgáltatásmarketing rejtelmeibe. Részletesen elemeztem a szolgáltatások 7 tényezőből álló marketing-mixét az uszodákra vetítve. Az uszodai szolgáltatások körét is alaposan áttekintettem. Ezután a létesítmények belső környezete felé fordultam. A makró környezet vizsgálatához beleástam magam a szervezet felépítésébe, működésébe, melyek alapján a munkatársaim véleményét kikérve elkészítettem egy elemzést, a SWOT analízist, amely az uszodák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és a rá leselkedő veszélyeket foglalja magában. A szekunder kutatási anyagok feldolgozása után saját kutatást végeztem. Összesen 120 vendéget kérdeztem meg, online kérdőív segítségével. A kvantitatív kutatási módszer, amit alkalmaztam az uszodai szolgáltatásokkal kapcsolatos vendégelégedettség felméréséhez nem várt eredményeket hozott, sikerült releváns információkhoz jutnom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, makrokörnyezet, marketingkutatás, mikrokörnyezet, sportlétesítmények, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:40 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |