A Coca Cola értékesítési rendszere

Budi Blanka Edina (2023) A Coca Cola értékesítési rendszere. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Coca-Cola értékesítési rendszere.pdf] PDF
A Coca-Cola értékesítési rendszere.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 2023. 1 szakdolgozat Foszk Budi.pdf] PDF
2023. 1 szakdolgozat Foszk Budi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (258kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomba a Coca-Cola értékesítési rendszerére kerestem a választ. Az értékesítési rendszer értékesítési csatornákból áll ami hozzájárul ahhoz, hogy a termék eljusson a gyártótól a fogyasztóig. Sikeres működésük egyik eleme az érzelmekre hatás, amelyet rendszeresen alkalmaznak a Tv-reklámjaikban. A kampánya főleg olyan részekből épül fel mint a szeretett, boldogság érzet. Családcentrikus kép kialakításával több fogyasztót tud megcélozni. A Coca-Cola dizájnja révén a márka termékei azonnal felismerhetők a fogyasztók számára. Nem kérdéses, hogy ők váltak a világ legnagyobb üdítőital palackozójává. A magyar piacon elsőszámúak a szénsavas üdítőital gyártásával. Először gyógyszerként árulták. Amint tudjuk a kóla egy sűrítmény, ami tartalmazott kokain levél kivonatot és koffeint a későbbiekben megváltoztatták így lett a New Coke. A palackozók kis és nagykereskedelmi úton értékesíti az italt. Csak is olyan beszállítói partnerekkel dolgoznak akik felelősségteljesen végzik a munkájukat. A munkavállalóiknak lehetőséget biztosítanak a betanulásra illetve a továbbképzésre. A világjárvány idején kiemelkedő szerepet játszódtak azok a felhívások, amelyekben felszólaltak, mint például a véradás, a rászoruló családoknak, egészségügyben dolgozóknak adománygyűjtés.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Coca-Cola, értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, marketing rendszer, márkastratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:40
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet