Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája

Tolnai Tamás (2023) Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tolnai Tamás Szakdolgozat_WordToPdf.pdf] PDF
Tolnai Tamás Szakdolgozat_WordToPdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tolnai belső értékelés.pdf] PDF
Tolnai belső értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)
[thumbnail of Tolnai_Tamas_szakd_kulso_biralat.pdf] PDF
Tolnai_Tamas_szakd_kulso_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a Net-kert Kft.-t mutattam be, mely egy zöldség gyümölcs nagykereskedés, illetve egy élelmiszerwebshop lesz.  A legjobb markatingstratéjiája kialakítása érdekében megvizsgáltam a külső és belső környezeti tényezőket, amely nagy hatással vannak a piaci változásokra és a fogyasztói magatartásra is. Az elmúlt időbe jelentős következmények alakultak ki az élelmiszerpiacon, amihez alkalmazkodni kellett. Ezt követően felmértem az erősségeimet és a tulajdonságaimat, hogy mik azok a lehetőségek, amikkel a legjobban fel tudom magamra hívni a figyelmet a piacon. A fogyasztói magatartásokat vizsgálva kíváncsi voltam az online élelmiszervásárlás felé érzett negatív vagy pozitív hatásokra

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élelmiszergazdaság, fogyasztói igények, gazdasági átmenet, marketingkommunikáció, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet