Tolnai Tamás (2023) Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tolnai Tamás Szakdolgozat_WordToPdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tolnai belső értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
|
PDF
Tolnai_Tamas_szakd_kulso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (74kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a Net-kert Kft.-t mutattam be, mely egy zöldség gyümölcs nagykereskedés, illetve egy élelmiszerwebshop lesz. A legjobb markatingstratéjiája kialakítása érdekében megvizsgáltam a külső és belső környezeti tényezőket, amely nagy hatással vannak a piaci változásokra és a fogyasztói magatartásra is. Az elmúlt időbe jelentős következmények alakultak ki az élelmiszerpiacon, amihez alkalmazkodni kellett. Ezt követően felmértem az erősségeimet és a tulajdonságaimat, hogy mik azok a lehetőségek, amikkel a legjobban fel tudom magamra hívni a figyelmet a piacon. A fogyasztói magatartásokat vizsgálva kíváncsi voltam az online élelmiszervásárlás felé érzett negatív vagy pozitív hatásokra
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszergazdaság, fogyasztói igények, gazdasági átmenet, marketingkommunikáció, marketingstratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |