Lovácsi Fanni (2023) A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Q2PHCC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
ANNOTÁCIÓ_Q2PHCC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (114kB) |
|
PDF
Lovácsi Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
|
PDF
Lovácsi Fanni szakdolgozatának bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (508kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mindennapjainkban számos olyan helyzettel találhatjuk szembe magunkat, amikor a modern technológia robbanásszerű fejlődésével kell szembenéznünk, igazodnunk ahhoz. A szakdolgozatomban, ahogy a címe is mutatja, a közösségi médiát, az influencerek általi reklámozást, az ott történő értékesítési módszereket és azoknak a vásárlásra történő befolyásoló hatását tanulmányozom és vizsgálom. A befolyásoló marketing aktualitását abban látom, hogy minden nap találkozunk vele, már-már észre sem vesszük, hogy mivel is állunk szemben a kreatív módszereknek köszönhetően. A hagyományos reklám alternatívájaként az influencer marketing rendkívül népszerűvé vált az elmúlt években. Hatékony és etikus ez azonban? Napjainkban több millió közösségi média felhasználó használja a különböző platformokat marketing célokra. Általánosságban elmondható, hogy a felhasználók releváns tartalmakat találnak ezeken a helyeken, valamint interakciót is kialakíthatnak a vélemény formázójával. Egy figyelemfelkeltő poszt vagy videó által a vállalatok marketingszakemberei elérhetik a kívánt célközönséget és sikeres marketingstratégiát hozhatnak létre. Azt gondolom, hogy a projektem sokoldalú, több oldalról is megközelíthető, benne élünk, így egy kifejezetten naprakész témát tudok elemezni. Felvetéseimet minél több oldalról próbálom megvizsgálni, alátámasztani, valamint cáfolni. Kutatási kérdéseim a következők: -Az influencerek és a közösségi média egyre nagyobb és nagyobb befolyással bírnak. -Az influencer marketing hamarosan eltűnik, és egy másik reklámozási forma veszi át a helyét. -Az új berobbanó Tik-Tok az emberek legkedveltebb közösségi média platformja, amelyen sokkal szívesebben látják a reklámokat is. -A fiatalok sokkal nyitottabbak és elfogadóbbak, mint az idősebb generáció az új modern módszerekkel szemben, lényegében minden téren.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásoló marketing, influencer, közösségi média, online reklám, véleményvezér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |