Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján

Jászberényi-Király Dóra (2023) Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Jászberényi Király Dóra 2022.pdf] PDF
Szakdolgozat Jászberényi Király Dóra 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (820kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (37kB)
[thumbnail of Jászberényi-Király Dóra_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Jászberényi-Király Dóra_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (266kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a fogyasztói szokások változásának kutatása és ennek kapcsán a marketingstratégia kialakítása és új termékbevezetés folyamatának vizsgálata a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group Kft. példáján. Elvégzem a vállalat külső környezetének elemzését, és bemutatom működését a B2B piacon, valamint a szolgáltatásjellemzők mentén vizsgálom marketingstratégiáját. Kutatásomhoz a kérdőíves felmérés módszerét választottam, az egyik kérdőívvel a nyelvtanulói szokások megváltozását mértem fel, a másik kérdőív célcsoportja a szervezeti piacon vállalati nyelvoktatást igénybevevő szervezetek HR-esei voltak. A kutatás hipotézise, hogy mind a nyelvtanulók, mind a szervezetek jobban preferálják az online és digitális szolgáltatásokat, ezt két kérdőívvel és az eredmények elemzésével igazolom. Végül javaslatot teszek a változás nyomán olyan marketingstratégia kialakítására, mely jobban illeszkedik a megváltozott piaci igényekhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Moisko Martin
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business to business, e-learning, fogyasztói szokások, nyelvtanulás, online képzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet