Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján

Jászberényi-Király Dóra (2023) Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Jászberényi Király Dóra 2022.pdf] PDF
Szakdolgozat Jászberényi Király Dóra 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (820kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (37kB)
[thumbnail of Jászberényi-Király Dóra_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Jászberényi-Király Dóra_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (266kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a fogyasztói szokások változásának kutatása és ennek kapcsán a marketingstratégia kialakítása és új termékbevezetés folyamatának vizsgálata a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group Kft. példáján. Elvégzem a vállalat külső környezetének elemzését, és bemutatom működését a B2B piacon, valamint a szolgáltatásjellemzők mentén vizsgálom marketingstratégiáját. Kutatásomhoz a kérdőíves felmérés módszerét választottam, az egyik kérdőívvel a nyelvtanulói szokások megváltozását mértem fel, a másik kérdőív célcsoportja a szervezeti piacon vállalati nyelvoktatást igénybevevő szervezetek HR-esei voltak. A kutatás hipotézise, hogy mind a nyelvtanulók, mind a szervezetek jobban preferálják az online és digitális szolgáltatásokat, ezt két kérdőívvel és az eredmények elemzésével igazolom. Végül javaslatot teszek a változás nyomán olyan marketingstratégia kialakítására, mely jobban illeszkedik a megváltozott piaci igényekhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business to business, e-learning, fogyasztói szokások, nyelvtanulás, online képzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet