Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül

Nagy Kitti Mietta (2023) Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_2022_DO9FTS.pdf] PDF
Diplomadolgozat_2022_DO9FTS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of SPSS-TÁBLÁK.pdf] PDF
SPSS-TÁBLÁK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (137kB)
[thumbnail of SPSS-TÁBLÁK_Hipotézis.pdf] PDF
SPSS-TÁBLÁK_Hipotézis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (39kB)
[thumbnail of Bírálat Nagy Kitti Mietta.pdf] PDF
Bírálat Nagy Kitti Mietta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of Nagy Kitti Mietta SZAKDOLGOZATÁNAK ELBÍRÁLÁSA.pdf] PDF
Nagy Kitti Mietta SZAKDOLGOZATÁNAK ELBÍRÁLÁSA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (826kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során a szállodai értékesítést és a szállásfoglalási szokásokat vizsgáltam meg, többek között az értékesítési csatornák fajtáit és hatékonyságát, melyhez két szálloda, az 5 csillagos sárvári Spirit Hotel Thermal & Spa és a 4 csillagos szentgotthárdi Accent Hotels szállodalánchoz tartozó Gotthard Therme Hotel & Conference gyakorlati példáját is segítségül vettem. Ezen vizsgálatot mélyinterjú keretében végeztem el a szálloda igazgatóival, valamint kíváncsi voltam arra is, hogy az utazók milyen értékesítési csatornákat részesítenek előnyben, a különböző generációkra mely szállásfoglalási szokások jellemzőek, így kérdőív segítségével kvalitatív kutatásra is sort kerítettem. Dolgozatomban kitérek az online utazási irodák jelenlegi piaci helyzetére is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítési csatorna, fogyasztói szokások, generációs marketing, szállodaipar, szolgáltatásmarketing, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet