Kiss Anna (2023) A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kiss Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (948kB) |
|
PDF
Kiss_Anna_kerdoiv vazlat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (124kB) |
|
PDF
Kiss Anna - Külső bírálat - 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (49kB) |
|
PDF
Biralat_Kiss_Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom elsősorban a magyarországi sportok, azon belül is a kézilabda sportág marketingkommunikációjára, és annak lehetőségeire fókuszál. A dolgozatom célja felmérni és megvizsgálni a hazai sportolási szokásokat, kézilabda sportágához való viszonyokat, és az ebben rejlő marketingkommunikációs lehetőségeket. Nos, a primer és szekunder kutatásaim alapján úgy gondolom, hogy a klubcsapatok alapvetően nem kommunikálnak rosszul a szurkolókkal/fogyasztókkal, viszont ez a kommunikáció mindenképpen fejlesztésre szorul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hivatásos sportolók, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, sportmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |