A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata

Kiss Anna (2023) A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kiss Anna.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kiss Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (948kB)
[thumbnail of Kiss_Anna_kerdoiv vazlat.pdf] PDF
Kiss_Anna_kerdoiv vazlat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (124kB)
[thumbnail of Kiss Anna - Külső bírálat - 2023.pdf] PDF
Kiss Anna - Külső bírálat - 2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (49kB)
[thumbnail of Biralat_Kiss_Anna.pdf] PDF
Biralat_Kiss_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom elsősorban a magyarországi sportok, azon belül is a kézilabda sportág marketingkommunikációjára, és annak lehetőségeire fókuszál. A dolgozatom célja felmérni és megvizsgálni a hazai sportolási szokásokat, kézilabda sportágához való viszonyokat, és az ebben rejlő marketingkommunikációs lehetőségeket. Nos, a primer és szekunder kutatásaim alapján úgy gondolom, hogy a klubcsapatok alapvetően nem kommunikálnak rosszul a szurkolókkal/fogyasztókkal, viszont ez a kommunikáció mindenképpen fejlesztésre szorul.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hivatásos sportolók, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, sportmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet