A városkártya szerepe Kecskemét városmarketingjében

Horváth Panna (2023) A városkártya szerepe Kecskemét városmarketingjében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A VÁROSKÁRTYA SZEREPE KECSKEMÉT VÁROSMARKETINGJÉBEN.pdf] PDF
A VÁROSKÁRTYA SZEREPE KECSKEMÉT VÁROSMARKETINGJÉBEN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Horváth_Panna_FB.pdf] PDF
Horváth_Panna_FB.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat -  Horváth Panna.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat - Horváth Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (81kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának és címének „A városkártya szerepe Kecskemét városmarketingjében” címet választottam. Azért esett a döntésem Kecskemét városára, hiszen itt születtem, így fontosnak tartom, hogy jobban megismerjem a város nyújtotta lehetőségeket mind magam és a velem egy korúak, valamint a többi itt élő korosztály és az ide letelepedni tervezők számára. Bács-Kiskun megye székhelye Kecskemét, ami körülbelül 110000 fős lakossággal rendelkezik. A város az elmúlt években nagy fejlesztéseken ment keresztül, ezért foglalkoztatott a téma, hogy ilyesfajta nagy volumenű fejlesztések esetén, milyen marketingeszközök vannak a városfejlesztés segítségére. A mai világban nagyon fontos az ilyen programok kapcsán a kommunikációs- és médiafelületeken egy erőteljes stratégia felépítése, hiszen az emberek ezeken a felületeken keresztül ismerhetik meg, hogy milyen újdonságokkal szolgál a város számukra. Primer kutatásom során segítségemre volt a Kecskeméti Városfejlesztő Kft. és az eddig használatba vett marketingeszközeinek és -anyagaiknak összessége. Szekunder kutatásom során felmérést készítettem egy internetes kérdőív segítségével a város és a környező kisebb települések lakossága számára, amellyel azt kívántam kutatni, hogy az általam választott városkártya, a Kecskemét Kártya, eddigi marketingstartégiája által milyen mértékben értesültek, és milyen úton jutottak el hozzájuk az információk. Emellett a kutatás továbbá azt a kutatási célt is szolgálta, hogy megtudhassam milyen további opciók bevezetésére állna lehetőség, ami segíthetné a jövőben a lakosság hatékonyabb informálását, ezzel a kecskeméti városfejlesztés munkáját is segítve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kecskemét, Kecskemét Kártya, SWOT-elemzés, településkártya, Városmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:03
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet