Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája

Palóc Liliána Dragina (2023) Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Palóc Liliána Diplomadolgozat MA Marketing.pdf] PDF
Palóc Liliána Diplomadolgozat MA Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (896kB)
[thumbnail of Palócz Liliána Bírálat MSzE.pdf] PDF
Palócz Liliána Bírálat MSzE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)
[thumbnail of Palócz Liliána.pdf] PDF
Palócz Liliána.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során egy globális nyelviskola márkastratégiáját, illetve márkaépítési politikáját vizsgáltam. Úgy gondolom, hogy ez a téma napjainkban kiemelt jelentőségű, hiszen a mai fogyasztói társadalomban rengeteg termék és szolgáltatás van jelen a piacon, éppen ezért a márkák pozicionálása és megkülönböztetése rendkívül fontos a vállalatok számára.  A 21. század a globális versengésről szól, a megújulás és egyediség nélkülözhetetlen egy szolgáltatást nyújtó cég sikerességéhez, hiszen az állandóan változó fogyasztói igényeket folyamatosan ki kell elégíteni. Mivel rengeteg versenytárs található a piacon, fel kell fedezni azt a pontot, amivel az adott vállalat meg tudja fogni a fogyasztót. Ez különösképpen azért lényeges, ha egy brandről beszélünk, mivel az ügyfelek, akkor minél gyakrabban fogják választani, azt a terméket/szolgáltatást. Mivel megbíznak benne és valami olyat tud nyújtani számukra, amit a versenytársak esetlegesen nem. Manapság a siker kulcsa nem csak abban rejlik, hogy egy adott terméket vagy szolgáltatást egy kreatív reklámötlettel értékesítünk, hanem a kreativitásnak át kell hatnia a marketingstratégia minden területét, a szolgáltatásnak kell tartalmaznia egy olyan egyedi tulajdonságot, ami segít kitűnni a tömegből és bemutatja az ügyfeleknek, hogy mi az, ami különleges benne. Mindemellett, a reklámok mellett egyre nagyobb szerepe van az online értékeléseknek és a „word of mouth”-nak. Szakdolgozatom elkészítéséhez egyaránt szükséges volt alkalmaznom szekunder, illetve primer kutatási módszereket. Szekunder kutatásom során a témával kapcsolatos internetes cikkeket, szakkönyveket, szakirodalmakat és internetes tartalmakat dolgoztam fel. A marketing széles területén belül főként a márkastratégia, márkaépítés és szolgáltatásmarketing szakirodalma volt fókuszban. Szakdolgozatomban a következő kutatási kérdésekre fogom a válasz keresni:·      Melyek az Education First legfontosabb márkaértékei / márka-attribútumai?·      Ezeket milyen hitelesen tudja megvalósítani az ügyfelek (diákok) felé a mindennapi munkája során?·      Ezeket mennyire sikeresen tudja közvetíteni a marketingkommunikációs politikájában?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szilágyi Marczell Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, márkaépítés, márkastratégiák, márkázás, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:03
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet