Palóc Liliána Dragina (2023) Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Palóc Liliána Diplomadolgozat MA Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (896kB) |
|
PDF
Palócz Liliána Bírálat MSzE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (433kB) |
|
PDF
Palócz Liliána.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során egy globális nyelviskola márkastratégiáját, illetve márkaépítési politikáját vizsgáltam. Úgy gondolom, hogy ez a téma napjainkban kiemelt jelentőségű, hiszen a mai fogyasztói társadalomban rengeteg termék és szolgáltatás van jelen a piacon, éppen ezért a márkák pozicionálása és megkülönböztetése rendkívül fontos a vállalatok számára. A 21. század a globális versengésről szól, a megújulás és egyediség nélkülözhetetlen egy szolgáltatást nyújtó cég sikerességéhez, hiszen az állandóan változó fogyasztói igényeket folyamatosan ki kell elégíteni. Mivel rengeteg versenytárs található a piacon, fel kell fedezni azt a pontot, amivel az adott vállalat meg tudja fogni a fogyasztót. Ez különösképpen azért lényeges, ha egy brandről beszélünk, mivel az ügyfelek, akkor minél gyakrabban fogják választani, azt a terméket/szolgáltatást. Mivel megbíznak benne és valami olyat tud nyújtani számukra, amit a versenytársak esetlegesen nem. Manapság a siker kulcsa nem csak abban rejlik, hogy egy adott terméket vagy szolgáltatást egy kreatív reklámötlettel értékesítünk, hanem a kreativitásnak át kell hatnia a marketingstratégia minden területét, a szolgáltatásnak kell tartalmaznia egy olyan egyedi tulajdonságot, ami segít kitűnni a tömegből és bemutatja az ügyfeleknek, hogy mi az, ami különleges benne. Mindemellett, a reklámok mellett egyre nagyobb szerepe van az online értékeléseknek és a „word of mouth”-nak. Szakdolgozatom elkészítéséhez egyaránt szükséges volt alkalmaznom szekunder, illetve primer kutatási módszereket. Szekunder kutatásom során a témával kapcsolatos internetes cikkeket, szakkönyveket, szakirodalmakat és internetes tartalmakat dolgoztam fel. A marketing széles területén belül főként a márkastratégia, márkaépítés és szolgáltatásmarketing szakirodalma volt fókuszban. Szakdolgozatomban a következő kutatási kérdésekre fogom a válasz keresni:· Melyek az Education First legfontosabb márkaértékei / márka-attribútumai?· Ezeket milyen hitelesen tudja megvalósítani az ügyfelek (diákok) felé a mindennapi munkája során?· Ezeket mennyire sikeresen tudja közvetíteni a marketingkommunikációs politikájában?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, márkaépítés, márkastratégiák, márkázás, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:03 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |