A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül

Farkas Bianka (2023) A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_FarkasBianka.pdf]
Előnézet
PDF
SZAKDOLGOZAT_FarkasBianka.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of CCF_000080.pdf] PDF
CCF_000080.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (411kB)
[thumbnail of Farkas Bianka.pdf] PDF
Farkas Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Farkas_Bianka_kulso konzulens_biralat.pdf] PDF
Farkas_Bianka_kulso konzulens_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (132kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia a marketingben, azon belül a programmatic hirdetési rendszerek megismerése. A dolgozatom célja a programmatic kampányok használatának megismerése egy reklámügynökségnél és a személyre szabott hirdetésekhez való fogyasztói hozzáállás felmérése. Kutatásomhoz kvantitatív megkérdezést alkalmaztam, valamint két mély interjút készítettem két programmatic-ban jártas szakemberrel. A kutatásom eredményeként elmondható, hogy általánosságban  a személyre szabott hirdetésekhez való hozzá állás semleges. Általában ritkán kattintanak rá ezekre, többségben akkor amikor olyan terméket látnak a felhasználók, amik felkeltik az érdeklődésüket. A hirdetés kerülése ugyan magas azonban, ha előfordul, hogy megtekintik a reklámot akkor az vásárlásra ösztönzheti a fogyasztókat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
Pápai Enikő
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adtech, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, programmatic, személyre szabott hirdetések
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:03
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:03
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44175

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet