Farkas Bianka (2023) A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
SZAKDOLGOZAT_FarkasBianka.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
CCF_000080.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (411kB) |
|
PDF
Farkas Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Farkas_Bianka_kulso konzulens_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (132kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia a marketingben, azon belül a programmatic hirdetési rendszerek megismerése. A dolgozatom célja a programmatic kampányok használatának megismerése egy reklámügynökségnél és a személyre szabott hirdetésekhez való fogyasztói hozzáállás felmérése. Kutatásomhoz kvantitatív megkérdezést alkalmaztam, valamint két mély interjút készítettem két programmatic-ban jártas szakemberrel. A kutatásom eredményeként elmondható, hogy általánosságban a személyre szabott hirdetésekhez való hozzá állás semleges. Általában ritkán kattintanak rá ezekre, többségben akkor amikor olyan terméket látnak a felhasználók, amik felkeltik az érdeklődésüket. A hirdetés kerülése ugyan magas azonban, ha előfordul, hogy megtekintik a reklámot akkor az vásárlásra ösztönzheti a fogyasztókat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adtech, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, programmatic, személyre szabott hirdetések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:03 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:03 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44175 |
Actions (login required)
Tétel nézet |