Termékbevezetés az FMCG szektorban: Hohes C Supershots

Dingfelder Patrícia Vivien (2023) Termékbevezetés az FMCG szektorban: Hohes C Supershots. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Termékbevezetés az FMCG szektorban_Hohes C Supershots_Dingfelder Patrícia (UZEFHK).pdf] PDF
Termékbevezetés az FMCG szektorban_Hohes C Supershots_Dingfelder Patrícia (UZEFHK).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról - Dingfelder Patrícia.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról - Dingfelder Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (345kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Dingfelder Patrícia_külső konzulens.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Dingfelder Patrícia_külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of Dingfelder Patrícia.pdf] PDF
Dingfelder Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a termékbevezetés témaköre kerül feldolgozásra, egy gyakorlati példának a megvalósulásán keresztül. Azért ezt a témát választottam, mert a marketingen belül kiemelt jelentőséggel bír ez a terület, ugyanis az ilyen jellegű innovációknak köszönhetően tud egy termelő vállalat fejlődni a piacon és vezető szerephez jutni. Az új termékek bevezetése kockázatos lépés, ugyanis nincsen általánosan bevált stratégia arra vonatkozóan, hogy hogyan lesz egy termék sikeres a piacon, ezért van szükség a marketingben rejlő kreativitásra és a megfelelő kommunikáció alkalmazására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Farkas-Tóth Gabriella
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 2021, fmcg, gyümölcslé, innováció, marketing, termékbevezetés, vitamin
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet