Dingfelder Patrícia Vivien (2023) Termékbevezetés az FMCG szektorban: Hohes C Supershots. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Termékbevezetés az FMCG szektorban_Hohes C Supershots_Dingfelder Patrícia (UZEFHK).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 11.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról - Dingfelder Patrícia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (345kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Dingfelder Patrícia_külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
|
PDF
Dingfelder Patrícia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a termékbevezetés témaköre kerül feldolgozásra, egy gyakorlati példának a megvalósulásán keresztül. Azért ezt a témát választottam, mert a marketingen belül kiemelt jelentőséggel bír ez a terület, ugyanis az ilyen jellegű innovációknak köszönhetően tud egy termelő vállalat fejlődni a piacon és vezető szerephez jutni. Az új termékek bevezetése kockázatos lépés, ugyanis nincsen általánosan bevált stratégia arra vonatkozóan, hogy hogyan lesz egy termék sikeres a piacon, ezért van szükség a marketingben rejlő kreativitásra és a megfelelő kommunikáció alkalmazására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 2021, fmcg, gyümölcslé, innováció, marketing, termékbevezetés, vitamin |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |