Nagy Petra (2023) A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Nagy_Petra_Szakdolgozat2023.pdf Download (4MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról (nyilvános, bizalmas)-1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (384kB) |
|
PDF
Nagy Petra bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
|
PDF
Kulso_biralat_NagyP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (127kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának a panaszkezelést választottam, ezen belül is a magyar telekommunikációs cégek panaszkezelésének részletes bemutatását, vizsgálatát. Valamit, hogy milyen szerepe van a panaszkezelésnek a vevői elégedettségben. Kutatásként a felhasznált szakirodalomból nyert adatok mellett a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat fogom felhasználni. Illetve egy rövid kérdőívet készítettem a dolgozat végére, hogy annak segítségével is jobban szemléltethessem, hogy milyen a fogyasztók hozzáállása a cégek panaszkezelési eljárásaihoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, panaszkezelés, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés, vevői elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44145 |
Actions (login required)
Tétel nézet |