Juhász Barnabás (2023) A Liquicoll - kollagénes üdítőital piaci helyzete és lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A LIQUICOLL – KOLLAGÉNES ÜDÍTŐITAL PIACI HELYZETE ÉS LEHETŐSÉGEI.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Juhász Barnabás K5ZDTK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (261kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_biralat_JB.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (712kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő célja a Liquicoll gazdasági helyzetének és lehetőségeinek elemzése és feltárása. A szakdolgozati témaválasztástásomat jelentősen befolyásolta személyes érintettségem, ugyanis a Liquicoll brand építése, folyamatos fejlesztése családi vállalkozásunk keretein belül zajlik, szoros, mindennapi munkában szüleimmel. A Liquicoll egy kollagénes üdítőital, amely Magyarországon elsőként, a világon az elsők között jelent meg a funkcionális italok kategóriájában. A választott témám jelenleg nagy aktualitással bír, hiszen a kollagénes termékek piaca rohamos fejlődésnek és növekedésnek indult az elmúlt években, ami véleményem szerint a Liquicoll hírnevének is köszönhető. Az általam kitűzött cél, hogy a Liquicoll-t egy nemzetközileg ismert, még sikeresebb termékké formáljuk, ennek folyamatát is ismertettem dolgozatom számos fejezetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági elemzés, piaci elemzés, piaci helyzet, piaci termékek, újtermékfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |