Zaleczky István Dániel (2023) Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZTENDERDIZÁLHATÓ ONLINE MARKETING STRATÉGIA A KKV SZEKTORBAN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Zaleczky István Dániel szakdolgozat bírálat (Gál Kristóf által).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (22kB) |
|
PDF
Zaleczky István Dániel bírálat 2023 január.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (661kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet megjelenése alapjaiban változtatta meg a marketing működését és a kommunikációs trendeket. A szakdolgozat első felében ennek az összefonódásnak a jelentősége, illetve a trendek változásának a gyorsasága kerül bemutatásra a hazai KKV szektor körében. Új csoportosítási lehetőségek jöttek létre a gyorsan bővülő online marketing eszköztár követhetőségére, amely segítségével ezek a kommunikációs eszközök átláthatóak és besorolhatóak lettek.Bemutatásra kerülnek továbbá a legfontosabb online marketing eszközök, tulajdonságaik, és használhatóságuk. A hazai KKV szektor szereplőinél megfigyelhető, hogy ezeket az eszközöket csak részben használják. A haza kis- és középvállalkozások digitális evolúciója összességében fejlődött az előző évekhez képest, viszont ez a növekedés nem számottevő.A primer kutatás során először a Klikkmarketing Zrt. került bemutatásra mint egy vezető online marketing ügynökség a magyar KKV szektorból rendelkező ügyfélkörrel. Ezeket a vállalkozásokat először általánosságban elemeztem, majd egy 20 cégből álló mintát vezettem végig a Klikkmarketing által használt online marketing stratégián. A vizsgálat végén világos kép alakult ki arról, hogy a vállalkozások inkább rövidebb távon gondolkodnak, és az azonnali bevételt termelő eszközöket használják szívesebben, míg a márkaépítés és hosszabb távon megtérülő kommunikációt háttérbe szorítják.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, online marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |