Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban

Zaleczky István Dániel (2023) Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZTENDERDIZÁLHATÓ ONLINE MARKETING STRATÉGIA A KKV SZEKTORBAN.pdf] PDF
SZTENDERDIZÁLHATÓ ONLINE MARKETING STRATÉGIA A KKV SZEKTORBAN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Zaleczky István Dániel szakdolgozat bírálat (Gál Kristóf által).pdf] PDF
Zaleczky István Dániel szakdolgozat bírálat (Gál Kristóf által).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (22kB)
[thumbnail of Zaleczky István Dániel bírálat 2023 január.pdf] PDF
Zaleczky István Dániel bírálat 2023 január.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (661kB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet megjelenése alapjaiban változtatta meg a marketing működését és a kommunikációs trendeket. A szakdolgozat első felében ennek az összefonódásnak a jelentősége, illetve a trendek változásának a gyorsasága kerül bemutatásra a hazai KKV szektor körében. Új csoportosítási lehetőségek jöttek létre a gyorsan bővülő online marketing eszköztár követhetőségére, amely segítségével ezek a kommunikációs eszközök átláthatóak és besorolhatóak lettek.Bemutatásra kerülnek továbbá a legfontosabb online marketing eszközök, tulajdonságaik, és használhatóságuk. A hazai KKV szektor szereplőinél megfigyelhető, hogy ezeket az eszközöket csak részben használják. A haza kis- és középvállalkozások digitális evolúciója összességében fejlődött az előző évekhez képest, viszont ez a növekedés nem számottevő.A primer kutatás során először a Klikkmarketing Zrt. került bemutatásra mint egy vezető online marketing ügynökség a magyar KKV szektorból rendelkező ügyfélkörrel. Ezeket a vállalkozásokat először általánosságban elemeztem, majd egy 20 cégből álló mintát vezettem végig a Klikkmarketing által használt online marketing stratégián. A vizsgálat végén világos kép alakult ki arról, hogy a vállalkozások inkább rövidebb távon gondolkodnak, és az azonnali bevételt termelő eszközöket használják szívesebben, míg a márkaépítés és hosszabb távon megtérülő kommunikációt háttérbe szorítják.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, online marketing, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet