Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása

Lévai Márton (2023) Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Lévai_Márton_2022_Mesterképzés_BGE.pdf] PDF
Szakdolgozat_Lévai_Márton_2022_Mesterképzés_BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Lévai_Márton_Bizalmas_Nyilatkozat.pdf] PDF
Lévai_Márton_Bizalmas_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (969kB)
[thumbnail of ZIP.zip] Archive (ZIP)
ZIP.zip
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (700kB)
[thumbnail of Lévai-Márton- BGE-MA-kulso-biralat.pdf] PDF
Lévai-Márton- BGE-MA-kulso-biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)
[thumbnail of MA_LévaiMárton.pdf] PDF
MA_LévaiMárton.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatását, elemzését tartalmazza. A cég tevékenységének bemutatását követően szükséges megismerni a marketingkommunikációval kapcsolatos releváns hazai és nemzetközi fogalmakat, a sikeres tevékenységet támogató tényezőket, a kommunikációs eszközöket, azok nyújtotta lehetőségeket, azt, hogy az alkalmazott kommunikációs eszközök hogyan hatnak a célcsoportokra. A szakirodalmi áttekintés során először a kommunikáció és a marketing szerepéről lesz szó, mely alkalmazása mára elengedhetetlen a cégek életében. Érintem a megváltozott médiafogyasztási szokásokat, a hirdetési környezet témáját is. Az online marketingkommunikációs eszközök vizsgálata kiemelten fontos az online hirdetési környezet megértéséhez, vizsgálom azt is, milyen hatással bír a digitális marketingkommunikáció a márka megítélésére, a márka értékére, milyen kihívásokkal kell szembe nézniük úgy a hirdető vállaltoknak, mint a felhasználóknak, ügyfeleknek egyaránt. Primer kutatásom során az Ivanics Csoport marketingkommunikációs tevékenységére fókuszálok, a téma megismeréséhez fókuszcsoportos fogyasztói interjúkat készítek, az eredményekből levont következtetések szerint értékelem az Ivanics Csoport tevékenységének relevanciáját. A dolgozat végén pedig javaslatokat teszek az Ivanics Csoport intenzívebb marketingkommunikációs tevékenységének érdekében azért, hogy a jövőben is képesek legyenek megőrizni piacvezető szerepüket, márkaértéküket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gulyásné Dr. Kerekes Rita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, kommunikáció, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet