Lévai Márton (2023) Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Lévai_Márton_2022_Mesterképzés_BGE.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10.. Download (1MB) |
|
PDF
Lévai_Márton_Bizalmas_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (969kB) |
|
Archive (ZIP)
ZIP.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10.. Download (700kB) |
|
PDF
Lévai-Márton- BGE-MA-kulso-biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
|
PDF
MA_LévaiMárton.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (280kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatását, elemzését tartalmazza. A cég tevékenységének bemutatását követően szükséges megismerni a marketingkommunikációval kapcsolatos releváns hazai és nemzetközi fogalmakat, a sikeres tevékenységet támogató tényezőket, a kommunikációs eszközöket, azok nyújtotta lehetőségeket, azt, hogy az alkalmazott kommunikációs eszközök hogyan hatnak a célcsoportokra. A szakirodalmi áttekintés során először a kommunikáció és a marketing szerepéről lesz szó, mely alkalmazása mára elengedhetetlen a cégek életében. Érintem a megváltozott médiafogyasztási szokásokat, a hirdetési környezet témáját is. Az online marketingkommunikációs eszközök vizsgálata kiemelten fontos az online hirdetési környezet megértéséhez, vizsgálom azt is, milyen hatással bír a digitális marketingkommunikáció a márka megítélésére, a márka értékére, milyen kihívásokkal kell szembe nézniük úgy a hirdető vállaltoknak, mint a felhasználóknak, ügyfeleknek egyaránt. Primer kutatásom során az Ivanics Csoport marketingkommunikációs tevékenységére fókuszálok, a téma megismeréséhez fókuszcsoportos fogyasztói interjúkat készítek, az eredményekből levont következtetések szerint értékelem az Ivanics Csoport tevékenységének relevanciáját. A dolgozat végén pedig javaslatokat teszek az Ivanics Csoport intenzívebb marketingkommunikációs tevékenységének érdekében azért, hogy a jövőben is képesek legyenek megőrizni piacvezető szerepüket, márkaértéküket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, kommunikáció, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |