Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása

Lévai Márton (2023) Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Lévai_Márton_2022_Mesterképzés_BGE.pdf] PDF
Szakdolgozat_Lévai_Márton_2022_Mesterképzés_BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Lévai_Márton_Bizalmas_Nyilatkozat.pdf] PDF
Lévai_Márton_Bizalmas_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (969kB)
[thumbnail of ZIP.zip] Archive (ZIP)
ZIP.zip
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 10..

Download (700kB)
[thumbnail of Lévai-Márton- BGE-MA-kulso-biralat.pdf] PDF
Lévai-Márton- BGE-MA-kulso-biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)
[thumbnail of MA_LévaiMárton.pdf] PDF
MA_LévaiMárton.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatását, elemzését tartalmazza. A cég tevékenységének bemutatását követően szükséges megismerni a marketingkommunikációval kapcsolatos releváns hazai és nemzetközi fogalmakat, a sikeres tevékenységet támogató tényezőket, a kommunikációs eszközöket, azok nyújtotta lehetőségeket, azt, hogy az alkalmazott kommunikációs eszközök hogyan hatnak a célcsoportokra. A szakirodalmi áttekintés során először a kommunikáció és a marketing szerepéről lesz szó, mely alkalmazása mára elengedhetetlen a cégek életében. Érintem a megváltozott médiafogyasztási szokásokat, a hirdetési környezet témáját is. Az online marketingkommunikációs eszközök vizsgálata kiemelten fontos az online hirdetési környezet megértéséhez, vizsgálom azt is, milyen hatással bír a digitális marketingkommunikáció a márka megítélésére, a márka értékére, milyen kihívásokkal kell szembe nézniük úgy a hirdető vállaltoknak, mint a felhasználóknak, ügyfeleknek egyaránt. Primer kutatásom során az Ivanics Csoport marketingkommunikációs tevékenységére fókuszálok, a téma megismeréséhez fókuszcsoportos fogyasztói interjúkat készítek, az eredményekből levont következtetések szerint értékelem az Ivanics Csoport tevékenységének relevanciáját. A dolgozat végén pedig javaslatokat teszek az Ivanics Csoport intenzívebb marketingkommunikációs tevékenységének érdekében azért, hogy a jövőben is képesek legyenek megőrizni piacvezető szerepüket, márkaértéküket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, kommunikáció, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet