A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására

Mesa-Mayo Gábor (2023) A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására - Mesa-Mayo Gábor F2U0GP.pdf] PDF
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására - Mesa-Mayo Gábor F2U0GP.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Mesa-Mayo Gábor.pdf] PDF
Bírálat_belső_Mesa-Mayo Gábor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

A zeneiparnak régóta meghatározó része a marketing. Mióta ténylegesen kiépült ez az iparág a zene köré elmondható, hogy a cél a zene termékként való értékesítése lett. Mint minden más szegmensben, itt is látható, hogy az évek elteltével, a technológia fejlődésével újabb és újabb kihívásokkal néznek szembe a nagy kiadók és a független előadók egyaránt. Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen változásokon ment keresztül a zenemarketing a social média hatására. A szakdolgozat elsősroban a zeneiparra, zenehallgatási szokásokra és a zenemarketingre gyakorolt hatását vizsgálja a TikToknak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: globális marketing, kapcsolati marketing, közösségi média, marketing, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet