Mesa-Mayo Gábor (2023) A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására - Mesa-Mayo Gábor F2U0GP.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Mesa-Mayo Gábor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A zeneiparnak régóta meghatározó része a marketing. Mióta ténylegesen kiépült ez az iparág a zene köré elmondható, hogy a cél a zene termékként való értékesítése lett. Mint minden más szegmensben, itt is látható, hogy az évek elteltével, a technológia fejlődésével újabb és újabb kihívásokkal néznek szembe a nagy kiadók és a független előadók egyaránt. Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen változásokon ment keresztül a zenemarketing a social média hatására. A szakdolgozat elsősroban a zeneiparra, zenehallgatási szokásokra és a zenemarketingre gyakorolt hatását vizsgálja a TikToknak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | globális marketing, kapcsolati marketing, közösségi média, marketing, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |