A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül

Turcsán Pál (2023) A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Turcsán Pál.pdf] PDF
Szakdolgozat - Turcsán Pál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Turcsány Pál_Badacsonyi.pdf] PDF
Turcsány Pál_Badacsonyi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (97kB)
[thumbnail of Turcsán Pál.pdf] PDF
Turcsán Pál.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Magyarország 22 borvidéknek ad otthont, amelynek következtében széles termékpaletta áll rendelkezésre a fogyasztók számára. A globalizáció és széles kínálat mellett elengedhetetlen egy jól átgondolt és strukturált marketingstratégia. Enélkül nehéz tartani a tempót a versenytársakkal. Hazánkban rengeteg borászat és pincészet nem tud kellő tőkét fordítani a marketingtevékenységre vagy nem áll rendelkezésre megfelelő személy. A digitális világ adta lehetőségeket a kisebb és nagyobb pincészeteknek a lehető legjobb módon ki kellene aknázni. A nem megfelelő kommunikáció információhiányt okozhat a fogyasztók vásárlási döntéseinél. Szakdolgozatom fő témája a Balaton-felvidéki Bakos Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Primer kutatásaimat mélyinterjúkon kívül egy összefoglaló kérdőív alkotja, amely a mai átlagos társadalom pincelátogatás szokásait vizsgálja. A primer és szekunder kutatáson kapott eredmények összehasonlítása után pedig a dolgozat elején felvetett hipotéziseket elemzem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Grósz Péter
Külső
óraadó tanár; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Badacsonyi borvidék, Bakos Pincészet, bormarketing, közösségi média, magyarországi borvidékek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet