Turcsán Pál (2023) A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Turcsán Pál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Turcsány Pál_Badacsonyi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (97kB) |
|
PDF
Turcsán Pál.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Magyarország 22 borvidéknek ad otthont, amelynek következtében széles termékpaletta áll rendelkezésre a fogyasztók számára. A globalizáció és széles kínálat mellett elengedhetetlen egy jól átgondolt és strukturált marketingstratégia. Enélkül nehéz tartani a tempót a versenytársakkal. Hazánkban rengeteg borászat és pincészet nem tud kellő tőkét fordítani a marketingtevékenységre vagy nem áll rendelkezésre megfelelő személy. A digitális világ adta lehetőségeket a kisebb és nagyobb pincészeteknek a lehető legjobb módon ki kellene aknázni. A nem megfelelő kommunikáció információhiányt okozhat a fogyasztók vásárlási döntéseinél. Szakdolgozatom fő témája a Balaton-felvidéki Bakos Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Primer kutatásaimat mélyinterjúkon kívül egy összefoglaló kérdőív alkotja, amely a mai átlagos társadalom pincelátogatás szokásait vizsgálja. A primer és szekunder kutatáson kapott eredmények összehasonlítása után pedig a dolgozat elején felvetett hipotéziseket elemzem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Badacsonyi borvidék, Bakos Pincészet, bormarketing, közösségi média, magyarországi borvidékek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |