Homonnai Csenger (2023) Kiskereskedelmi sajátmárkás termékek és hatásuk a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Homonnai Csenger Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (40kB) |
|
PDF
2023. 1 szakdolgozat Homonnai.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban életünk elengedhetetlen része a vásárlás. Ha szétnézünk, mindenhol márkák vesznek körül. Amikor vásárolunk, nagyon fontos döntéseket hozunk. Vannak, amelyeket észre sem veszünk és jelentéktelenek, de vannak, amelyek nagymértékben változtatják meg a heti, havi vagy éppen az éves gazdálkodásunkat. Márpedig a napjainkban jelen lévő gazdasági helyzetben nagyon oda kell figyelnie a mindennapi embernek arra, hogy mire, mennyit költ. A kutatásommal az volt a célom, hogy felmérjem, megismerjem a sajátmárkás termékek ismertségét, vásárlási szokásait, annak okait, különféle körülmények (reklám, árváltozás, infláció) hatását a vásárlói magatartásra, illetve ezek alapján választ kapjak hipotéziseimre.Kutatásom során bebizonyosodott, hogy a fogyasztók legnagyobb százaléka ismeri, szereti és folyamatosan vásárolja a kereskedelmi márkás termékeket. Legtöbbjük az ár-érték aránya miatt szeretik, de vannak márkák, amiket kifejezetten a minőségük miatt vásárolnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kiskereskedelem, márkahűség, saját márkás termék, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |