Sikeres személymárka - A ceremóniamesterek márkaelemzése

Stoica Alex Raul (2023) Sikeres személymárka - A ceremóniamesterek márkaelemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of CM_SB_SZKDG_STOICA.pdf] PDF
CM_SB_SZKDG_STOICA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)
[thumbnail of 2023. 1 szakdolgozat Stoica.pdf] PDF
2023. 1 szakdolgozat Stoica.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of Külső bírálat.pdf] PDF
Külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)

Absztrakt (kivonat)

Egyre felkapott lett az esküvők piacán a ceremóniamesterség, és rengetegen gondolják, köztük én is, hogy egy jó megjelenéssel, kitűnő előadói képességgel és pár referencia elég a karrierjük beindításához, énmárkájuk ezzel egész.Dolgozatomat az előbb említett szakma inspirálta, mely az esküvők ceremóniájának levezénylésében segít, viszont kevés, majdnem, hogy egy kutatás sem jelent meg a témában. Úgy döntöttem, belevágok az ismeretlenbe, ami eleinte lehetetlennek bizonyult, ám sikerült jobban belemerülnöm a témába, ami a sikeres énmárka építését vizsgálja a mesterek világában: mennyire hasonlíthat egyik márka a másikhoz. Kitérek még a különböző marketingstratégiák használatára a közösségi médiában, és hogyan néz ki egy jól felépített honlap. Ehhez, két senior és két junior ceremóniamester segítségét kértem, akik a lehetőség hallatán örömmel segítették kutatásomat egy-egy mélyinterjúban való részvétellel. Ezenfelül, egy erdélyi ceremóniamester is támogatta a kutatásom sikerét, így képes voltam két országban is felmérni a szakma rejtelmeit. Ezáltal többek között megtudhattam, hogyan kezdték el karrierjüket, hogyan kezelték stratégiájuk buktatóit, illetve a két, szakmában régebb óta elhelyezkedő mester hogyan tartotta fent márkája eleganciáját, minőségét és keresletét egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ceremóniamester, énmárka, márka, márkaépítés, self-brand
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet