Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából

Pittner Vivien (2023) Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT PITTNER VIVIEN ZPP6PI _11_17 (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT PITTNER VIVIEN ZPP6PI _11_17 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Pittner Vivien_biralat.pdf] PDF
Pittner Vivien_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (228kB)
[thumbnail of Pittner Vivien PVÁ biralati szempontok pdf.pdf] PDF
Pittner Vivien PVÁ biralati szempontok pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (490kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen korunkat tekintve az influencerek nagy hatással bírnak közösségükön belül az iránymutatásra, legyen szó globális krízis helyzetről vagy az általuk használt termékek érdekeltségéről. Górcső alá szeretném vetni általánosságban, milyen indíttatásból állnak egy-egy kérdéskör mögé, illetve fogyasztói szempontból mekkora húzóerővel bírnak a piacon.  Az online tér óriási lehetőségeket nyitott meg a reklámozás terén, ami szükséges is volt, annak tekintetében, hogy a fogyasztókat már nem fogják meg a hagyományos hirdetések és folyamatos aktualizálás szükséges a figyelmük felkeltésére. Annak érdekében, hogy egy téma vagy termék közelebb kerüljön az emberekhez a legegyszerűbb mód másik emberek által közvetíteni azt, hiszen általuk sokkal közelebbinek, hitelesebbnek érzik a fogyasztók és könnyebben tudnak azonosulni azzal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Krasztev Péter Lajos
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK
Dr. Papp-Váry Árpád Ferenc
Külső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, corporate social responsibility, fogyasztói igények, influenszer, marketing, társadalmi felelőségvállalás, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet