Pittner Vivien (2023) Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT PITTNER VIVIEN ZPP6PI _11_17 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Pittner Vivien_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (228kB) |
|
PDF
Pittner Vivien PVÁ biralati szempontok pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (490kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen korunkat tekintve az influencerek nagy hatással bírnak közösségükön belül az iránymutatásra, legyen szó globális krízis helyzetről vagy az általuk használt termékek érdekeltségéről. Górcső alá szeretném vetni általánosságban, milyen indíttatásból állnak egy-egy kérdéskör mögé, illetve fogyasztói szempontból mekkora húzóerővel bírnak a piacon. Az online tér óriási lehetőségeket nyitott meg a reklámozás terén, ami szükséges is volt, annak tekintetében, hogy a fogyasztókat már nem fogják meg a hagyományos hirdetések és folyamatos aktualizálás szükséges a figyelmük felkeltésére. Annak érdekében, hogy egy téma vagy termék közelebb kerüljön az emberekhez a legegyszerűbb mód másik emberek által közvetíteni azt, hiszen általuk sokkal közelebbinek, hitelesebbnek érzik a fogyasztók és könnyebben tudnak azonosulni azzal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, corporate social responsibility, fogyasztói igények, influenszer, marketing, társadalmi felelőségvállalás, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |