Online marketing egy kiválasztott cég tükrében

Tóth-Barta Donatella (2023) Online marketing egy kiválasztott cég tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében_Szakdolgozat_QNPFBB.pdf] PDF
Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében_Szakdolgozat_QNPFBB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth-Barta Donatella bírálat.pdf] PDF
Tóth-Barta Donatella bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (477kB)
[thumbnail of értékelés Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében.pdf] PDF
értékelés Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (325kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban kifejtett statisztikai adatokból és kutatásokból egyértelműen látszik, hogy napjainkban az internet fontos szerepet játszik az emberek életében. Legyen szó munkáról, kikapcsolódásról, ügyintézésről vagy családtagokkal és barátokkal való kapcsolattartásról, mindegyik tevékenységhez használunk internetet. Ebből kifolyólag azoknak a vállalkozásoknak, akik szeretnék növelni az ismertségüket, szeretnének több emberhez eljutni és növelni az értékesített termékeik és szolgáltatásaik mennyiségét is igénybe kell venniük az internetet és az említett célok eléréséhez kiváló lehetőséget nyújtanak az online marketing eszközök.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-mail, honlap, internetes reklám(ok), közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:01
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet