Tóth-Barta Donatella (2023) Online marketing egy kiválasztott cég tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében_Szakdolgozat_QNPFBB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth-Barta Donatella bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (477kB) |
|
PDF
értékelés Tóth-Barta Donatella_Online marketing egy kiválasztott cég tükrében.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (325kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban kifejtett statisztikai adatokból és kutatásokból egyértelműen látszik, hogy napjainkban az internet fontos szerepet játszik az emberek életében. Legyen szó munkáról, kikapcsolódásról, ügyintézésről vagy családtagokkal és barátokkal való kapcsolattartásról, mindegyik tevékenységhez használunk internetet. Ebből kifolyólag azoknak a vállalkozásoknak, akik szeretnék növelni az ismertségüket, szeretnének több emberhez eljutni és növelni az értékesített termékeik és szolgáltatásaik mennyiségét is igénybe kell venniük az internetet és az említett célok eléréséhez kiváló lehetőséget nyújtanak az online marketing eszközök.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-mail, honlap, internetes reklám(ok), közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |