Bárándy Anett (2023) Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
L9RXQU_Bárándy Anett_ Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE-Bárándy Anett L9RXQU_ Fazekas Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (587kB) |
|
PDF
Bárándy Anett L9RXQU.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mint láthatjuk, a munkáltatói márkaépítés a vállalat egyik legfontosabb szempontja és relevanciája az idővel egyre inkább növekszik. A telekommunikációs iparban és a munkaerőpiacon is folyamatos változások mennek végbe, így fontos, hogy tanulmányozzuk a Z generációs munkavállalók preferenciáit és elvárásait annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal. A kutatás során 4 fő kérdésre kerestem a választ a téma kapcsán: Melyek a nagy telekommunikációs vállalatok fő employer branding stratégiái Magyarországon?Milyen platformokat részesítenek előnyben a Z generációs munkavállalók, amikor állás után néznek és mely tényezők számítanak leginkább, amikor munkahelyet választanak?Mely telekommunikációs vállalat a leginkább választott munkáltató a Z generációs munkavállalók számára?Elegendő-e a telekommunikációs vállalatok munkáltatói márkaépítési stratégiája ahhoz, hogy az országban tartsák a Z generációs fiatalokat?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, Munkáltatói márka, stratégia, telekommunikáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |