Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra

Bárándy Anett (2023) Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of L9RXQU_Bárándy Anett_ Szakdolgozat.pdf] PDF
L9RXQU_Bárándy Anett_ Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE-Bárándy Anett L9RXQU_ Fazekas Máté.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE-Bárándy Anett L9RXQU_ Fazekas Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (587kB)
[thumbnail of Bárándy Anett L9RXQU.pdf] PDF
Bárándy Anett L9RXQU.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)

Absztrakt (kivonat)

Mint láthatjuk, a munkáltatói márkaépítés a vállalat egyik legfontosabb szempontja és relevanciája az idővel egyre inkább növekszik. A telekommunikációs iparban és a munkaerőpiacon is folyamatos változások mennek végbe, így fontos, hogy tanulmányozzuk a Z generációs munkavállalók preferenciáit és elvárásait annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal.  A kutatás során 4 fő kérdésre kerestem a választ a téma kapcsán: Melyek a nagy telekommunikációs vállalatok fő employer branding stratégiái Magyarországon?Milyen platformokat részesítenek előnyben a Z generációs munkavállalók, amikor állás után néznek és mely tényezők számítanak leginkább, amikor munkahelyet választanak?Mely telekommunikációs vállalat a leginkább választott munkáltató a Z generációs munkavállalók számára?Elegendő-e a telekommunikációs vállalatok munkáltatói márkaépítési stratégiája ahhoz, hogy az országban tartsák a Z generációs fiatalokat?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, Munkáltatói márka, stratégia, telekommunikáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:01
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet