Szántó Edina (2023) A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
bírálat_Szántó Edina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
|
PDF
Külsős_bírálat_Szántó_Edina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első szakaszában átfogó képet nyújtok a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi iparágat befolyásoló külső tényezőkről, valamint feltérképezem az iparág versenyhelyzetét. A mobilmarketing általános bemutatását követően a mobilalkalmazásokra, mint mobilmarketing csatornára összpontosítok, ennek a leginnovatívabb lehetőségére, a személyre szabott ajánlattételre külön hangsúlyt fektetek. Bemutatom a Magyarországon elérhető élelmiszer-kiskereskedelmi alkalmazásokat. Ismertetem és összehasonlítom ezeknek a kínálatait és a sajátosságait. Kérdőív keretén belül felmérem a fogyasztók véleményét és elégedettségét a vásárlói mobilapplikációkkal kapcsolatban. Feltérképezem a vásárlók indíttatását az alkalmazások letöltésére és a viszonyulásukat a személyre szabott ajánlatokhoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | applikáció, élelmiszer-kiskereskedelem, fmcg, mobilmarketing, személyre szabott kedvezmények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |