A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva

Mészáros Lili Vera (2015) A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Mészáros Lili Vera, Szakdolgozat.pdf] PDF
Mészáros Lili Vera, Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2035.

Download (1MB)

Magyar cím

A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Direkt marketing, direkt foglalás, OTA, Brüsszel, Thon Hotels
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 10. 13:36
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 18. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet