Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében

Pocker Tünde (2023) Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf] PDF
Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (807kB)
[thumbnail of Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf] PDF
Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (117kB)
[thumbnail of Pocker Tünde.pdf] PDF
Pocker Tünde.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)

Abstract

Kutatásom során egy személyre szabott ajándékbolt kapcsán fogom vizsgálni a fogyasztók véleményét, hogy milyen sikereket érhet el egy ilyen induló vállalkozás és hogyan járulhatunk hozzá a fogyasztóink mindennapjának megkönnyítéséhez és a jövő szebbé tételéhez. Először be fogom mutatni mivel is foglalkozna a cég és mik a szakirodalmi vonatkozások a témához, majd a szakirodalmak és az ötleteim alapján egy kérdőívet készítek, mellyel a kutatásom célját fogom megvalósítani és választ nyerni a felvetett kérdéseimre, ötleteimre. A kutatásom célja az, hogy egy olyan cég reklámozási, hirdetési és induló terveit tudjam kialakítani, amelyek központjában a fogyasztók állnak, így az ő véleményüket szeretném kikérni kérdőíves megkérdezésben arról, hogy miként hatnak rájuk a reklámok és milyen szempontokat mérlegelnek, ha egy induló vállalkozás szolgáltatásait veszik igénybe. Tehát kutatásommal kiderítem, hogy milyen kezdeti törekvéseket és üzleti stratégiát a legcélszerűbb alkalmazni ennek az ajándékokkal foglalkozó kisvállalkozásnak a sikerei érdekében, valamint hogyan érhetem el a fogyasztók bizalmát egy kezdeti cég életében. Emellett célom, hogy egy sikeres és fogyasztóbarát, valamint környezetbarát vállalkozással segítséget nyújtsak a vásárlóimnak az ajándékozás terén. Illetve célom az is, hogy a szakirodalmakat felhasználva és a sok lehetőséget feltárva kérdéseket tudjak feltenni a leendő vásárlóim, fogyasztóim számára és a válaszaikon keresztül jobban megérthessem vásárlási szokásaikat, döntéseiket. A kutatásom során minden kérdésemre és felvetésemre választ kaptam a kitöltők által így eredményes statisztikákon és ábrákon keresztül fogom bemutatni a kutatásom eredményeit.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: ábraelemzés, business marketing, business planning, fogyasztói igény, reklám, startup, statisztikai mintavétel, vállalkozásindítás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 14:01
Last Modified: 2023. Apr. 20. 14:01

Actions (login required)

View Item View Item