Pocker Tünde (2023) Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (807kB) |
![]() |
PDF
Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (117kB) |
![]() |
PDF
Pocker Tünde.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (110kB) |
Abstract
Kutatásom során egy személyre szabott ajándékbolt kapcsán fogom vizsgálni a fogyasztók véleményét, hogy milyen sikereket érhet el egy ilyen induló vállalkozás és hogyan járulhatunk hozzá a fogyasztóink mindennapjának megkönnyítéséhez és a jövő szebbé tételéhez. Először be fogom mutatni mivel is foglalkozna a cég és mik a szakirodalmi vonatkozások a témához, majd a szakirodalmak és az ötleteim alapján egy kérdőívet készítek, mellyel a kutatásom célját fogom megvalósítani és választ nyerni a felvetett kérdéseimre, ötleteimre. A kutatásom célja az, hogy egy olyan cég reklámozási, hirdetési és induló terveit tudjam kialakítani, amelyek központjában a fogyasztók állnak, így az ő véleményüket szeretném kikérni kérdőíves megkérdezésben arról, hogy miként hatnak rájuk a reklámok és milyen szempontokat mérlegelnek, ha egy induló vállalkozás szolgáltatásait veszik igénybe. Tehát kutatásommal kiderítem, hogy milyen kezdeti törekvéseket és üzleti stratégiát a legcélszerűbb alkalmazni ennek az ajándékokkal foglalkozó kisvállalkozásnak a sikerei érdekében, valamint hogyan érhetem el a fogyasztók bizalmát egy kezdeti cég életében. Emellett célom, hogy egy sikeres és fogyasztóbarát, valamint környezetbarát vállalkozással segítséget nyújtsak a vásárlóimnak az ajándékozás terén. Illetve célom az is, hogy a szakirodalmakat felhasználva és a sok lehetőséget feltárva kérdéseket tudjak feltenni a leendő vásárlóim, fogyasztóim számára és a válaszaikon keresztül jobban megérthessem vásárlási szokásaikat, döntéseiket. A kutatásom során minden kérdésemre és felvetésemre választ kaptam a kitöltők által így eredményes statisztikákon és ábrákon keresztül fogom bemutatni a kutatásom eredményeit.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ábraelemzés, business marketing, business planning, fogyasztói igény, reklám, startup, statisztikai mintavétel, vállalkozásindítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 14:01 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |