Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében

Pocker Tünde (2023) Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf] PDF
Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (807kB)
[thumbnail of Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf] PDF
Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (117kB)
[thumbnail of Pocker Tünde.pdf] PDF
Pocker Tünde.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során egy személyre szabott ajándékbolt kapcsán fogom vizsgálni a fogyasztók véleményét, hogy milyen sikereket érhet el egy ilyen induló vállalkozás és hogyan járulhatunk hozzá a fogyasztóink mindennapjának megkönnyítéséhez és a jövő szebbé tételéhez. Először be fogom mutatni mivel is foglalkozna a cég és mik a szakirodalmi vonatkozások a témához, majd a szakirodalmak és az ötleteim alapján egy kérdőívet készítek, mellyel a kutatásom célját fogom megvalósítani és választ nyerni a felvetett kérdéseimre, ötleteimre. A kutatásom célja az, hogy egy olyan cég reklámozási, hirdetési és induló terveit tudjam kialakítani, amelyek központjában a fogyasztók állnak, így az ő véleményüket szeretném kikérni kérdőíves megkérdezésben arról, hogy miként hatnak rájuk a reklámok és milyen szempontokat mérlegelnek, ha egy induló vállalkozás szolgáltatásait veszik igénybe. Tehát kutatásommal kiderítem, hogy milyen kezdeti törekvéseket és üzleti stratégiát a legcélszerűbb alkalmazni ennek az ajándékokkal foglalkozó kisvállalkozásnak a sikerei érdekében, valamint hogyan érhetem el a fogyasztók bizalmát egy kezdeti cég életében. Emellett célom, hogy egy sikeres és fogyasztóbarát, valamint környezetbarát vállalkozással segítséget nyújtsak a vásárlóimnak az ajándékozás terén. Illetve célom az is, hogy a szakirodalmakat felhasználva és a sok lehetőséget feltárva kérdéseket tudjak feltenni a leendő vásárlóim, fogyasztóim számára és a válaszaikon keresztül jobban megérthessem vásárlási szokásaikat, döntéseiket. A kutatásom során minden kérdésemre és felvetésemre választ kaptam a kitöltők által így eredményes statisztikákon és ábrákon keresztül fogom bemutatni a kutatásom eredményeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
Szivós Zoltán
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, business marketing, business planning, fogyasztói igény, reklám, startup, statisztikai mintavétel, vállalkozásindítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:01
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet