Pocker Tünde (2023) Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pocker Tünde_HTOUIC_Szakdolgozat_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (807kB) |
|
PDF
Pocker Tünde kérdőív leirat primer kutatáshoz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (117kB) |
|
PDF
Pocker Tünde.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (110kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során egy személyre szabott ajándékbolt kapcsán fogom vizsgálni a fogyasztók véleményét, hogy milyen sikereket érhet el egy ilyen induló vállalkozás és hogyan járulhatunk hozzá a fogyasztóink mindennapjának megkönnyítéséhez és a jövő szebbé tételéhez. Először be fogom mutatni mivel is foglalkozna a cég és mik a szakirodalmi vonatkozások a témához, majd a szakirodalmak és az ötleteim alapján egy kérdőívet készítek, mellyel a kutatásom célját fogom megvalósítani és választ nyerni a felvetett kérdéseimre, ötleteimre. A kutatásom célja az, hogy egy olyan cég reklámozási, hirdetési és induló terveit tudjam kialakítani, amelyek központjában a fogyasztók állnak, így az ő véleményüket szeretném kikérni kérdőíves megkérdezésben arról, hogy miként hatnak rájuk a reklámok és milyen szempontokat mérlegelnek, ha egy induló vállalkozás szolgáltatásait veszik igénybe. Tehát kutatásommal kiderítem, hogy milyen kezdeti törekvéseket és üzleti stratégiát a legcélszerűbb alkalmazni ennek az ajándékokkal foglalkozó kisvállalkozásnak a sikerei érdekében, valamint hogyan érhetem el a fogyasztók bizalmát egy kezdeti cég életében. Emellett célom, hogy egy sikeres és fogyasztóbarát, valamint környezetbarát vállalkozással segítséget nyújtsak a vásárlóimnak az ajándékozás terén. Illetve célom az is, hogy a szakirodalmakat felhasználva és a sok lehetőséget feltárva kérdéseket tudjak feltenni a leendő vásárlóim, fogyasztóim számára és a válaszaikon keresztül jobban megérthessem vásárlási szokásaikat, döntéseiket. A kutatásom során minden kérdésemre és felvetésemre választ kaptam a kitöltők által így eredményes statisztikákon és ábrákon keresztül fogom bemutatni a kutatásom eredményeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, business marketing, business planning, fogyasztói igény, reklám, startup, statisztikai mintavétel, vállalkozásindítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |