Udvardi Viktória Andrea (2023) Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_UdvardiViktóriaAndrea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
2023. 1 szakdolgozat Udvardi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés külső bíráló által.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (51kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat a márkaismertség és a márkaimázs témakörén belül az iCentre, Apple termékeket forgalmazó vállalat marketingtevékenységének vizsgálatával, erősségeinek, gyengeségeinek, lehetőségeinek, valamint veszélyeinek feltárásával, márkaismertségével foglalkozott. A szakirodalom kutatás során kiderült, hogy a marketing mix elemei és a márka ismertsége szoros kapcsolatban állnak egymással, és a vásárlói döntés szempontjából egy márka ismertsége kulcsfontosságú szempont. Kiderült a dolgozatban, hogy az Apple hogyan tudott sikereket elérni a márkaépítésben, milyen márkaismertségre tett szert, amely a vállalatot a piacon elfoglalt jelenlegi pozíciójába juttatta. Sikerül-e ezen túl mutatnia az iCentre-nek, és hogyan teheti meg? Mennyire ismerik a magyarországi, főleg fővárosi vásárlók? Választják-e vásárlásukkor és miért? Ezekre a kérdésekre adnak választ saját felmérésem eredményei.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingeszközök, márka, márkaépítés, verseny |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |