Kovács Kornél Manó (2023) Vállalati Arculatok Hatása a Fogyasztói Magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kovács Kornél Manó - Vállalati Arculatok Hatása a Fogyasztói Magatartásra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Kovács Kornél Manó - Nyilatkozat a dolgozat státuszáról (bizalmas).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (154kB) |
|
PDF
Kovács Kornél Manó szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
|
PDF
Bírálat Kovács Kornél Manó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (242kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a vállalati arculatok és az imázs hatását tanulmányozza a fogyasztói magatartásra. Megvizsgálom pszichológiai megközelítéssel is, hogy miért is van nagy jelentősége a vállalati identitásnak. Kutatásomban a vásárlási döntést és a fogyasztói magatartást vizsgálom, az alapján, hogy az arculatok milyen szinten befolyásolják azokat, mennyire tartják a vásárlók fontosnak azokat egyéb tényezőkkel szemben. Megismerem az arculati változások kockázatát és az ahhoz szükséges lépéseket, bemutatva ezt egy globális cég leányvállalatának arculatváltásán keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, arculattervezés, fogyasztói magatartás, vállalati jellemzők, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |