Le Chi Bao (2023) A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A FOGYASZTÓK EDUKÁLÁSA A FENNTARTHATÓ DIVATRÓL A YOUTUBE PLATFORMON.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Le Chi Bao bírálat 2023 január.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (477kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálása_Bao.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (94kB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelenlegi divatipart az ún. „fast fashion” dominálja. A gyors divatról való lemondás és a fenntartható divat választása egy bonyolult folyamat. A fogyasztónak szembe kell néznie különböző akadályokkal, mint például az információ hiányával. A kutatás során kilenc fenntartható divat YouTube csatornának a videóit elemeztem. Az elemzések alapján arra jutottam, hogy a YouTube közösségi média platformon, az összetartó közösségnek és a tartalomgyártóknak köszönhetően a fogyasztók effektíven és szórakoztatóan tudnak tájékozódni a fenntartható divatról. Emellett az is kiderült, hogy elsősorban a gyors divattal kapcsolatos videók érdeklik. Arra szeretnének választ kapni, hogy mi az a gyors divat, milyen márkák számítanak annak és egyáltalán miben különbözik a fenntartható divattól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fast fashion, fenntarthatóság, közösségi média, sustainable fashion, youtube |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |