Márkamegítélés Orosz-Ukrán háború hatásai

Baranyi Zoltán (2023) Márkamegítélés Orosz-Ukrán háború hatásai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Baranyi_Zoltan_gk3e4xszakdolgozat_.pdf] PDF
Baranyi_Zoltan_gk3e4xszakdolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Baranyi Zoltán bírálat.pdf] PDF
Baranyi Zoltán bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (384kB)
[thumbnail of Záróvizsga témakörök.pdf] PDF
Záróvizsga témakörök.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)
[thumbnail of Bírálat - Baranyi Zoltán.pdf] PDF
Bírálat - Baranyi Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (73kB)

Absztrakt (kivonat)

Tisztelt Olvasó!  A szakdolgozat célja, hogy bebizonyítsa, hogy a márkamegítélésre nagy hatással van olyan külső tényező, mint egy háború, valamint egy háborús bűnösség. A dolgozat eleje a márka bemutatásáról szól, milyen jelentőséggel bír, valamint a márkastratégiáról és értékelésről. Ezek bemutatása során a témához kapcsolódó definíciókat, illetve szakirodalmakat ismertetem. Szekunder kutastásom során az ukrán- orosz konfliktus márkahatásait vizsgáltam, annak mindennemű következményeivelDolgozatom második felében primer kutatást végeztem, mely segítségével a felállított hipotézisemet igazoltam. Hipotézisem a témában: „Az Oroszországból kivonuló vállalatok helyesen döntöttek, és a döntésük nem befolyásolta negatívan a márkamegítélést.”

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: háború, márkaépítés, márkahűség, Oroszország, Ukrajna
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet