Baranyi Zoltán (2023) Márkamegítélés Orosz-Ukrán háború hatásai. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Baranyi_Zoltan_gk3e4xszakdolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Baranyi Zoltán bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (384kB) |
|
PDF
Záróvizsga témakörök.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
|
PDF
Bírálat - Baranyi Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (73kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tisztelt Olvasó! A szakdolgozat célja, hogy bebizonyítsa, hogy a márkamegítélésre nagy hatással van olyan külső tényező, mint egy háború, valamint egy háborús bűnösség. A dolgozat eleje a márka bemutatásáról szól, milyen jelentőséggel bír, valamint a márkastratégiáról és értékelésről. Ezek bemutatása során a témához kapcsolódó definíciókat, illetve szakirodalmakat ismertetem. Szekunder kutastásom során az ukrán- orosz konfliktus márkahatásait vizsgáltam, annak mindennemű következményeivelDolgozatom második felében primer kutatást végeztem, mely segítségével a felállított hipotézisemet igazoltam. Hipotézisem a témában: „Az Oroszországból kivonuló vállalatok helyesen döntöttek, és a döntésük nem befolyásolta negatívan a márkamegítélést.”
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | háború, márkaépítés, márkahűség, Oroszország, Ukrajna |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |