L'analyse de la stratégie marketing de Cserkeszőlő

Verhóczki Fanni (2023) L'analyse de la stratégie marketing de Cserkeszőlő. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mémoire.pdf] PDF
Mémoire.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Verhóczki Fanni.pdf] PDF
Verhóczki Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (322kB)
[thumbnail of Verhóczki Fanni_külső konzulensi értékelés.pdf] PDF
Verhóczki Fanni_külső konzulensi értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (117kB)

Absztrakt (kivonat)

Le sujet de mon mémoire est le marketing territorial, dans lequel j'ai examiné la stratégie marketing de Cserkeszőlő. Au début de mon mémoire, j'ai préparé une revue de la documentation sur le théme du marketing territorial. J'ai présenté le village, ses attractivités et ses potentiels de développement. Dans mon mémoire, j'ai mené plusieurs analyses sur le village, comme l'analyse SWOT et le modèle de marketing des compétences. Il contient une recherche qui examine la satisfaction des touristes et à la fin il y a une stratégie marketing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szilágyi Katalin
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék; KKK
Terhes Franciska
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Cserkeszőlő, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, településmarketing, településtörténet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet