Borovszky Dániel (2023) Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2022 - Borovszky Dániel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Borovszky Dániel Birálat - Fabricius.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (115kB) |
|
PDF
Borovszky Dániel GCLVXK - Szakdolgozat bírálat 2023..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (64kB) |
Absztrakt (kivonat)
A módszertani kérdések és a digitális termékmarketing alaposabb megismerése után, specifikusan az első globális és digitális korcsoport online-offline vásárlási szokásaival foglalkozom, a Z generációéval. A közösségi média, a márkák és a Z generációt körülvevő digitális világ feltárása során bemutatom az ezek között lévő összefüggéseket és vonatkoztatásokat. Kutatásom az online ruhaboltok térnyerése, a Z generáció vásárlási szokásainak kapcsolata, és az ahhoz kapcsolódó marketingkommunikációra irányul. A hipotézisem szerint az online ruhavásárlás egyre nagyobb teret nyer a Z generáció vásárlási szokásainak köszönhetően és ez a generáció már szinte, csak az online ruhaboltokban vásárol.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, hirdetések, marketingkommunikáció, termékmarketing, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |