Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel

Borovszky Dániel (2023) Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2022 - Borovszky Dániel.pdf] PDF
Szakdolgozat 2022 - Borovszky Dániel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Borovszky Dániel  Birálat - Fabricius.pdf] PDF
Borovszky Dániel Birálat - Fabricius.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (115kB)
[thumbnail of Borovszky Dániel GCLVXK - Szakdolgozat bírálat 2023..pdf] PDF
Borovszky Dániel GCLVXK - Szakdolgozat bírálat 2023..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (64kB)

Absztrakt (kivonat)

A módszertani kérdések és a digitális termékmarketing alaposabb megismerése után, specifikusan az első globális és digitális korcsoport online-offline vásárlási szokásaival foglalkozom, a Z generációéval. A közösségi média, a márkák és a Z generációt körülvevő digitális világ feltárása során bemutatom az ezek között lévő összefüggéseket és vonatkoztatásokat. Kutatásom az online ruhaboltok térnyerése, a Z generáció vásárlási szokásainak kapcsolata, és az ahhoz kapcsolódó marketingkommunikációra irányul. A hipotézisem szerint az online ruhavásárlás egyre nagyobb teret nyer a Z generáció vásárlási szokásainak köszönhetően és ez a generáció már szinte, csak az online ruhaboltokban vásárol.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, hirdetések, marketingkommunikáció, termékmarketing, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet