Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében

Gólya Nikoletta (2015) Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_v2.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_v2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: golf, marketing, Academy Golf Budapest, marketingstratégia , golf megítélése, marketing elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 10. 13:57
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 27. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet