Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?

Bencsik Zita (2023) Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bencsik Zita Szakdolgozat.pdf] PDF
Bencsik Zita Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bencsik Zita 2022 decSZNJ.pdf] PDF
Bencsik Zita 2022 decSZNJ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (949kB)
[thumbnail of Bencsik Zita szakdolgozatának külsö bírálata.pdf] PDF
Bencsik Zita szakdolgozatának külsö bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)

Absztrakt (kivonat)

Az Apple egyik fő terméke által az iPhone készüléken keresztül mutatom be mivel éri el, hogy vásárlói akár a kétszeresét is kifizessék az iPhone készülékért más gyártók hasonló kategóriájú termékével szemben. Mivel tud ekkora hatást gyakorolni a vásárlóira. Mivel alakítja ki a márkahűséget. Mi az oka, hogy nem akarnak áttérni másik gyártóra a lényegesebb árkülönbözet ellenére. A brand hatás és életérzés mennyire befolyásolja a termékek megvásárlását a fogyasztók körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingstratégiák, márkahűség, márkastratégiák, technológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet