Bencsik Zita (2023) Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bencsik Zita Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bencsik Zita 2022 decSZNJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (949kB) |
|
PDF
Bencsik Zita szakdolgozatának külsö bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Apple egyik fő terméke által az iPhone készüléken keresztül mutatom be mivel éri el, hogy vásárlói akár a kétszeresét is kifizessék az iPhone készülékért más gyártók hasonló kategóriájú termékével szemben. Mivel tud ekkora hatást gyakorolni a vásárlóira. Mivel alakítja ki a márkahűséget. Mi az oka, hogy nem akarnak áttérni másik gyártóra a lényegesebb árkülönbözet ellenére. A brand hatás és életérzés mennyire befolyásolja a termékek megvásárlását a fogyasztók körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingstratégiák, márkahűség, márkastratégiák, technológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |