A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei

Babik Barnabás (2023) A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Babik Barnabás - A ZENEIPAR ÉS A ZENEI MENEDZSMENT ÜGYNÖKSÉGEK, LEMEZKIADÓK MARKETING TEVÉKENYSÉGEI.pdf] PDF
Szakdolgozat - Babik Barnabás - A ZENEIPAR ÉS A ZENEI MENEDZSMENT ÜGYNÖKSÉGEK, LEMEZKIADÓK MARKETING TEVÉKENYSÉGEI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (94kB)
[thumbnail of Babik Barnabás.pdf] PDF
Babik Barnabás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatni és ismertetni szeretném a zeneipart, az új marketing lehetőségeket és az egyik, ha nem a legfontosabb szereplőjét: a lemezkiadók és zenei menedzsment ügynökségek működését és marketing tevékenységeit. Ebben a kutatásban a hazai és globális zeneipar feltérképezését és szemléltetését szeretném megmutatni a különböző lemezkiadók és előadóik tevékenységeivel. A zeneipar évtizedek óta jelen van és a legfőbb célja az emberek szórakoztatása, amire mindig is tartottak igényt, ezért a témám is időszerű. Utánajárok, hogy a gyorsan fejlődő világban hogyan tudnak lépést tartani a változással ezek az ügynökségek és az előadók egyaránt. Szakdolgozatom célja, hogy ismertessem a zeneipar sajátosságait, az új marketing lehetőségeket és a zeneipar résztvevőinek szerepét. Részletesen kitérek az előbb felsorolt szereplők jellemzőire és magára a zeneipar fontos elemeire. A téma az újszerűsége abban rejlik, hogy a digitális világ fejlődésének köszönhetően több marketing lehetőség rejlik a zeneművek promóciójában, és a szerepek megváltozása az előadók és az ügynökségek között. Célom ezzel bemutatni, hogy mennyire számít igazán a marketing a zeneiparban, ebben az új digitalizált világban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, globalizáció, közösségi média, zene, zenetörténet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet