Employer Branding: The Case of BT (British Telecommunications)

Karl Bianka Letícia (2023) Employer Branding: The Case of BT (British Telecommunications). Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of THESIS-KarlBianka.pdf] PDF
THESIS-KarlBianka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Dissertation Report_Leticia Bianka Karl_Mate Fazekas.pdf] PDF
Dissertation Report_Leticia Bianka Karl_Mate Fazekas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (581kB)
[thumbnail of karlbianka.pdf] PDF
karlbianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (238kB)

Absztrakt (kivonat)

I start my work by getting to know the definition, background, and importance of employer branding. I also want to detail what the Employer Value Propositions are and how they connect to the employer brand. Afterwards, I continue with the theory part of how to build an employer brand. I research the main stages: the research and analysis, the creation, the execution, and the evaluation process.  In the second part I want to present the case of BT, how BT built their employer brand form the beginnings to up to this day. This part includes an introduction to the company, the employer branding process and the two main campaigns on which the brand was built.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, BT, company, employee, employer, employer branding
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:00
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet