Karl Bianka Letícia (2023) Employer Branding: The Case of BT (British Telecommunications). Külkereskedelmi Kar.
PDF
THESIS-KarlBianka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Dissertation Report_Leticia Bianka Karl_Mate Fazekas.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (581kB) |
|
PDF
karlbianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
Absztrakt (kivonat)
I start my work by getting to know the definition, background, and importance of employer branding. I also want to detail what the Employer Value Propositions are and how they connect to the employer brand. Afterwards, I continue with the theory part of how to build an employer brand. I research the main stages: the research and analysis, the creation, the execution, and the evaluation process. In the second part I want to present the case of BT, how BT built their employer brand form the beginnings to up to this day. This part includes an introduction to the company, the employer branding process and the two main campaigns on which the brand was built.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, BT, company, employee, employer, employer branding |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |