Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában

Papa Ines (2023) Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (937kB)
[thumbnail of SZD.Papa.Ines.pdf] PDF
SZD.Papa.Ines.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZATI BÍRÁLAT külső bíráló által_PapaInes_SápiZsófia.pdf] PDF
SZAKDOLGOZATI BÍRÁLAT külső bíráló által_PapaInes_SápiZsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (129kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom azon kérdés köré épült, hogy a szépségápolási influenszerek képesek-e befolyásolni a fiatal nők fogyasztói magatartását és márkahűségét a kozmetikai termékek tekintetében. A dolgozat keretét az elméleti áttekintés adja, melyben ismertetem a témához szükséges fő definíciókat. Majd ezt primer kvantitatív, a fogyasztói oldalról, és kvalitatív, az influenszerek oldaláról végzett kutatásommal kiegészítve derítem fel a a bennük rejlő potenciálokra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, digitális marketing, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, influenszer (ek), közösségi média, marketingstratégiák, márkahűség, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:59
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet