Papa Ines (2023) Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (937kB) |
|
PDF
SZD.Papa.Ines.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZATI BÍRÁLAT külső bíráló által_PapaInes_SápiZsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom azon kérdés köré épült, hogy a szépségápolási influenszerek képesek-e befolyásolni a fiatal nők fogyasztói magatartását és márkahűségét a kozmetikai termékek tekintetében. A dolgozat keretét az elméleti áttekintés adja, melyben ismertetem a témához szükséges fő definíciókat. Majd ezt primer kvantitatív, a fogyasztói oldalról, és kvalitatív, az influenszerek oldaláról végzett kutatásommal kiegészítve derítem fel a a bennük rejlő potenciálokra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, digitális marketing, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, influenszer (ek), közösségi média, marketingstratégiák, márkahűség, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:59 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |