Takács Lili (2023) A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Takács Lili_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Takács Lili.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (183kB) |
|
PDF
Takács Lili szakdolgozati bírálat, Spanics Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
Takács Lili szakdolgozat bírálás, Spanics Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (7MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során a Vilma-ház marketingstratégiáját vizsgálom és építem fel. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingstratégia és szerettem volna mélyebben belátni. Ehhez olyan céget/ szolgáltatót szerettem volna választani, amely a közel áll hozzám. Az első fejezetben bemutatom, miért ezt a témát választottam és milyen eszközöket fogok használni. A második fejezetben bemutatom a témát, majd a harmadikban A Vilma-ház történetéről, működéséről és céljáról írok. A negyedik fejezetben elemzések segítségével feltárom a Tájház jelenlegi helyzetét. Az ötödik fejezetben gyakorlati kutatást végzek. A kutatások után javaslatokat fogalmazok meg. Végül összefoglalom szakdolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingstratégia, tájház, turizmusmarketing, Vilma-ház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:59 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |